lørdag den 19. oktober 2013

Vinterferie!

Nu er vinterferien snart slut og jeg har efterhånden oploadet alle mine oplevelser til min blog!
Det har været skønt med ferie! - Og jeg har oplevet rigtig mange ting i løbet af ferien. (Ouray, Moab Arches, osv)

Så starter skolen igen på mandag, og så er der 5 uger til næste ferie, hvor det er thanksgiving, og min værts brors bryllup. Det glæder jeg mig til!!!!!

Vejret herovre variere meget! Det ene øjeblik er det så varmt at man går i shorts og t-shirt, hvor at det i det næste øjeblik er så koldt at du har brug for vinterjakker og halstørklæde. På bjergene (som er overalt omkring mig) ligger der rigtig meget sne! -Men det er endnu ikke kommer ned til os.

Håber alt går godt hjemme i Danmark!
Knus og kram,
Sofie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar