onsdag den 27. november 2013

Opdate!

Det er efterhånden en hel måned siden jeg sidst opdaterede jer omkring mit ophold her i Colorado, og der er sket rigtig rigtig RIGTIG meget siden sidst, så jeg vil prøve at skrive alt uden at lave det aaaaaalt for langt!

Okay, så min værtsbror skal jo giftes.. Og for noget tid siden var vi til brudens bridal Shower, hvilket hun havde lavet til et te-selskab med en hel masse af hendes veninder! Det var sååå hyggeligt! Vi spillede en hel masse forskellige spil og legede lege som hendes maid of honor havde planlagt for hende.
Min værtsbror og hans kommende kone bor forresten i en by der hedder Fort Collins hvilket lægger 5 timer fra lille bitte Loma, så det var en rigtig lang køretur derop og en endnu længere køretur hjem da der havde været et uheld på motorvejen.
-Vi kom hjem omkring kl. 22:00 og så var det op næste dag og i skole.

På Caprock Academy er jeg startet til Basketball, da Cross Country sæsonen er ovre. Det er virkelig sjovt og jeg kan rigtig godt lide det, selvom det er super hårdt!

Omkring skole... Jeg har fået lov til efter jul at flytte skole til en endnu større skole, med mere sport og MANGE flere mennesker! Jeg flytter til den skole hvor jeg gik til Cross Country, så jeg kender allerede en del mennesker på skolen, hvilket er virkelig rart eftersom det er en KÆMPE skole. Kan slet ikke vente det bliver så fedt.
Kan godt lide Caprock Academy og der er helt klart nogle personer jeg kommer til at savne, men er sikker på at det bliver MINDST lige så godt på Fruita Monument High School!!!! Er så glad.

Nu har vi fået thanksgiving break. Det er virkelig skønt og jeg havde virkelig brug for ferie! Indtil nu har jeg bare slappet af og været sammen med en hel masse dejlige mennesker nogle af dagene. Vi havde den første sne sidste weekend og det var rigtig hyggeligt! Vi satte julelys op udenfor i træerne og jeg legede i sneen som om jeg var et lille barn igen!!



Nu er sneen så forsvundet igen og i morgen er det Thanksgiving her i USA. Jeg kan slet ikke vente! I morgen tidlig køre vi kl. 10:00 til Fort Collins. Vi skal op til min værtsbror og hans kommende brud og som sagt tidligere bor de jo i Fort Collins hvilket er en 5 timers køretur...  Så det bliver en lang dag! Men så når vi ankommer skal vi ind til vores hotel og derefter til Thanksgiving hos min værtsbror. Jeg glæder mig så meget!

Dagen efter det (fredag) er der rehersal dinner. Altså en middag dagen før dagen.

Lørdag er dagen der så endelig hvor de skal giftes og vi skal til et herligt bryllup! Det bliver helt fantastisk og jeg kan slet ikke vente til at opleve et amerikansk bryllup!
Har endelig fundet kjole, sko og fået pakket det meste, så nu kan tiden ikke gå hurtigt nok!

Vi køre hjem søndag, og på vejen hjem tager vi til Denver (Colorados hovedstad) i zoo, med familien. Er sikker på det bliver virkelig sjovt, og det skulle være en rigtig stor zoo, så det glæder jeg mig til.
Det gør at vi nok er hjemme ret sent og så mandag er det op og i skole.

Glæder mig så meget til alt vi skal men det bliver godt nok også hårdt at starte i skole igen.. I næste uge har jeg min første basketball kamp.. 3 faktisk.. Er rigtig nervøs, men er sikker på jeg nok skal overleve på en eller anden måde. ;)

Det bliver nogle travle uger, men er sikker på det bliver fantastisk!
Håber i har det rigtig godt hjemme i Danmark!

Knus og Kram
Sofie!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar