tirsdag den 7. januar 2014

Christmas, a new year and a new school!

Som overskriften siger har det jo været jul og nu er vi pludselig i 2014! Det er helt vildt så hurtigt tiden er gået for mig herovre på den anden side af jorden. Nu har jeg været her i 5 måneder, hvilket betyder jeg er halvvejs igennem mit forløb. Jeg glæder mig så utroligt meget til at se hvad de næste 5 måneder byder på! Har det jo alt for fantastisk altså!

Jul var rigtig mærkeligt for mig da jeg normalt er hjemme med mine forældre og min søster, og jeg må indrømme at jeg nu savnede dem rigtig meget!
-men på trods af det havde jeg en virkelig god og hyggelig jul! 
D. 24 tog vi ud til min værtsfars bror for at spise middag. Da deres børn var syge endte det ret hurtigt og derefter kørte vi til min værtsbrors hus, så alene hjemme og spiste popcorn med karamel på! YUMMY!

D. 25 stod vi op omkring kl. 8:00 og begyndte at åbne vores gaver. Hele familien kom og vi sad alle omkring juletræet og åbnede gaver HELE DAGEN!!!! Der var helt vildt mange gaver da det er en gigantisk familie!
-Jeg fik en hel masse dejlige gaver fra dejlige danske mennesker samt. min nye amerikanske familie.
(Tusind tak for gaverne fra jer der hjemme! Det varmede virkelig!)

 Jeg lavede ris a la.... Osv.. Jeg havde aldrig lavet det før men jeg syntes det endte ud ret godt!

NEW YEARS EVE!!

Nytårsaften tog jeg til en fest i en af mine veninders kirke. Det startede kl. 20:00 med at vi tog deres bus til et sted der hedder Bananas fun park. Det et sted hvor de har lasertag hvilket er mega sjovt! Du løber rundt i en bane med laser pistoler og forsøger at skyde det modsatte hold. De har også go carts, kæmpe hoppeborg, spil og meget mere. Der var vi indtil midnat og derefter kørte de os tilbage til kirken hvor vi spillede spil som kick the can (hvilket er lidt ligesom dåse-skjul), amerikansk fodbold (dog ikke lige så aggressivt), og basketball indtil kl. 8:00 om morgenen. Og ja... Jeg var oppe i over et døgn... Næste dag... Ja.. Der sov jeg. 

Så blev det pludselig 2014 og ferien var slut. 

NY SKOLE!!
Idag havde jeg min første skoledag på Fruita Monument High School. Det var sååååååååå fedt!!! Mit skema er stadig ikke helt på plads så det lægger jeg ind om noget tid når det hele er i orden. 
Skolen har over 1700 elever hvilket er ret mange... Den er så ufattelig stor og tror jeg farede vild mindst 30 gange i løbet af en dag! 
Min bus henter mig for enden af min vej kl. 6:39 hvilket var en lettelse da nogle havde sagt det ville blive 5:45! Puuuhaaa... Det er jeg glad for ikke blev helt som planlagt!
Den køre mig så til skolens hoveddør og derefter skole jeg ind på min vejleders kontor. 
Jeg startede med at få en rundvisning af en af de andre elever på skolen, hvilket hjalp en smule, men efter 5 minutter når alle eleverne kom stormende ud af klasselokalerne havde man pludselig glemt ALT!
Dagen gik rigtig godt, og folk var rigtig søde.

Nu glæder jeg  mig bare til en ny dag imorgen og de næste 4 måneder og 3 uger!

Håber alle jer i Danmark har det fantastisk!
Knus og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar